BRAND WÓDEK

Wódki Regionalne, jako marka, są przez klientów kojarzone bardzo pozytywnie. Produkt Regionalny, z natury rzeczy mniej dostępny od masówki oferowanej wszędzie, jest postrzegany jako coś wyjątkowego, dobrego, wartego zainteresowania. Jest to także marka dla koneserów smaku, choć w tym wypadku każdy może zostać takim koneserem, po prostu kupując dany produkt.

Wiedząc o tym, nasz dział marketingu, stosuje różne techniki zarządzania marką, dzięki którym możliwe jest zwiększenie postrzeganej przez klienta wartości naszych produktów regionalnych i ugruntowanie w jego umyśle świadomości istnienia marki. Krotko mówiąc chcemy, aby wybierał on nasz produkt, ponieważ rozpoznaje jego markę i posiada pozytywne skojarzenia z nią.

Sklep prowadzący sprzedaż Wódek RegionalnychOdpowiednio eksponując w swoim sklepie, restauracji lub innym punkcie sprzedaży, nasze produkty regionalne, i naszą wspólną markę, zapewniają Państwo sobie znaczny wzrost sprzedaży, płynących z tego dochodów, oraz pozytywnych skojarzeń klientów.

Aby pomóc w tym, Wódki Regionalne zapewniają Państwu odpowiednie materiały reklamowe, banery, flagi, podkładki i inne artykuły.

.

Zapraszamy do współpracy.

Miło nam poinformować, że w ramach ogólnopolskiego programu “Doceń Polskie” W gronie najlepszych znalazły się propozycje Wódek Regionalnych Sp. z o.o.Miodonka, Warzonka, Przepalanka i Wiśniówka.. poniżej materiały prasowe..

Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”

Lipcowa certyfikacja Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” zakończyła się sukcesem Wódek Regionalnych Sp. z o.o. Podczas audytu Miodonka, Warzonka, Przepalanka i Wiśniówka z jej oferty zdobyły maksymalne noty za smak, wygląd i stosunek ceny do jakości. Zostały uhonorowane certyfikatem jakości „Doceń polskie” i prestiżowym tytułem TOP PRODUKT dowodzącym ich najwyższej jakości. Jubileuszowa – 40. certyfikacja Programu odbyła się w dniu 28 lipca br. Członkowie Loży Ekspertów obradowali w Hotelu Centrum w Sosnowcu.

TOP PRODUKTY dla Wódek Regionalnych Sp. z o.o.!


W lipcowej edycji Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” wzięło udział blisko sześćdziesięciu producentów żywności, który do oceny zgłosili ponad 130 produktów.Każdy z nich został poddany ocenie przez grono doświadczonych specjalistów wchodzących w skład Loży Ekspertów, którzy indywidualnie oceniali ich smak, wygląd oraz stosunek ceny do jakości. Po tytuł TOP PRODUKT sięgnęły wyłącznie wyróżniające się specjały, a warunkiem jego uzyskania było zdobycie maksymalnych not we wszystkich kategoriach. W gronie najlepszych znalazły się propozycje Wódek Regionalnych Sp. z o.o.Miodonka, Warzonka, Przepalanka i Wiśniówka. Sukces jest tym większy, że w ciągu dziesięciu lat funkcjonowania na rynku, godło „Doceń polskie” wpisało się na stałe w świadomość konsumentów, którzy darzą je zaufaniem i chętnie sięgają po oznaczone w ten sposób produkty. Mają bowiem pewność, że są one rekomendowane przez specjalistów, których opiniom można zaufać.

Kolejna ocena żywności w ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” odbędzie się w październiku br.

***

Program promocyjny „Doceń polskie” jest realizowany od 2011 roku. Jego celem jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się specjaliści zawodowo związani z żywnością i technologią żywienia, tworzący Lożę Ekspertów. Certyfikaty jakości są przyznawane na okres 24 miesięcy. Po upływie jego czasu producent, który nadal chce korzystać ze znaku „Doceń polskie” ponownie zgłasza nagrodzony wcześniej wyrób do oceny. Jeśli i tym razem zyska wymaganą regulaminem liczbę punktów, ważność Godła zostanie przedłużona na kolejny, dwuletni, okres.

***

Więcej informacji o programie i jego laureatach można uzyskać na stronie internetowej www.docenpolskie.pl i blogu: blog.docenpolskie.pl